Okulumuza Taşıma Yapmak İsteyen Servis Araçları Şartnameye Uygun Olarak Titizlikle Taşıma Yapacaklardır.
Okulumuz Özel Öğrenci Servisleri İhalesi 29/08/2025 Tarihinde Yapılacak Olup Okul Servis Araçlarının Çalıştırılması İle İlgili Tip Şartname Ekte Sunulmuştur.
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Okul Servis Taşımacılığı İhale İlanı Duyurusu
Okulumuz öğrenci servisleri ihalesi 29/08/2025 tarihinde yapılacak olup okul servis araçlarının çalıştırılması ile ilgili tip şartname aşağıda sunulmuştur.
Okulumuza taşıma yapmak isteyen servis araçlarının şartnameye uygun olarak titizlikle taşıma yapacaklardır.
İlgili Dokümanlar:
1- Okul Servis Çalıştırma İş ilanı
2- Okul Servis Araçları Usul ve Esasları
3- Şartname
4- Sözleşme
5- Puanlama Kriterleri
İSTANBUL İLİ
ARNAVUTKÖY KAYMAKAMLIĞI
MEHMET ZEKİ OBDAN İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
SERVİS ÇALIŞTIRMA İŞİ İLANI
1. İŞİN NİTELİĞİ VE YERİ:
2025-2026 Eğitim-Öğretim yılı Haraççı Mh. Bilen Sk. No:26 ARNAVUTKÖY adresindeki Mehmet Zeki Obdan İlkokulu’nda eğitim öğretim gören öğrencilerden isteyenlerin adreslerinden alınarak, taşımacıyı tespit komisyonu ve taşımacı tarafından müşterek belirlenen güzergâhlardan okula ulaştırılması ve ders bitiminde (normal eğitim saati sonunda) de tekrar adreslerine geri götürülmek suretiyle taşımacılığının "OKUL SERVİS ARAÇLARININ ÇALIŞTIRILMASINA İLİŞKİN USUL VE ESASLAR" hükümleri kapsamında yapılmasıdır.
2. ŞARTNAMENİN VE EKLERİNİN TEMİNİ:
Şartname ve ekleri Mehmet Zeki Obdan İlkokulu Müdürlüğünden tüzel veya gerçek kişiler tarafından dilekçe karşılığı ücretsiz temin edilebilecektir.
3. EVRAKLARIN KOMİSYONA TESLİMİ:
İstekliler, ilanda belirtilen saate kadar servis taşıma işi için istenen evraklarını komisyona tutanakla teslim eder.
Taşımacıyı tespit komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz.
4. SERVİS ÇALIŞTIRMA İŞİNİN NEREDE, HANGİ TARİH VE SAATTE YAPILACAĞI:
Servis çalıştırma işi ile ilgili taşımacıyı tespit işlemi ilanı 15/08/2025 Cuma günü MEHMET ZEKİ OBDAN İLKOKULU ‘nun duyuru panosuna asılacak ve eş zamanlı okulumuz web sitesi (https://https://hasanatliilkokulu.meb.k12.tr) “Duyurular" bölümünde ilan edilecektir.
Şartname ve eklerinin 20/08/2025 Çarşamba günü saat 10.00’ya kadar Haraççı Mh. Bilen Sk. No:26 ARNAVUTKÖY Adresindeki Mehmet Zeki Obdan İlkokulu Müdürlüğünden alınabilecektir.
Servis çalıştırma işine isteklilere ait belgeler ve hazırlanan teklif dosyaları en geç 27.08.2025 Çarşamba günü saat 10.00'a kadar Mehmet Zeki Obdan İlkokulu Müdürlüğüne elden tutanakla teslim edilecektir. Posta ile yapılan müracaatlarda yaşanan gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
Servis çalıştırma işi taşımacıyı tespit işlemi, 29/08/2025 Cuma Günü saat 10.00'de Servis Çalıştırma İşi kadar Haraççı Mh. Bilen Sk. No:26 ARNAVUTKÖY adresindeki Mehmet Zeki Obdan İkokulu müdür odasında yapılacaktır.
Taşımacı, Taşımacıyı Tespit Komisyonu tarafından “Okul Servis Araçlarının Çalıştırılmasına İlişkin Usul ve Esasları” çerçevesinde ve “Okul Servis Çalıştırma İşinde İsteklilerin Değerlendirilmesine İlişkin Puanlama Kriterleri” esas alınarak planlama yapmak suretiyle belirlenecektir.